Regulamin sklepu internetowego unicorn-handmade.pl
-
Niniejszy regulamin dotyczy usług oferowanych na stronie unicorn-handmade.pl przez firmę
JARIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w BLACHOWNIA 42-290, ul. KSIĘŻYCOWA 17,
wpisana w KRS pod numerem 0000877862 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez XVII Wydz. Gosp.
KRS w Częstochowie, REGON 387911492, NIP 5732923818, wysokość kapitału zakładowego 5000 zł,
BDO 000513463
zwaną dalej Sprzedawcą.
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem:
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT)
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt
oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany w podsumowaniu zamówienia
- Ceny produktów podane na stronie obowiązują do wyczerpania zapasów magazynowych
Proces składania zamówienia
- Klient zainteresowany zamówieniem wysyła zapytanie zawierające listę produktów wraz z opisem ich personalizacji
- Sprzedawca w odpowiedzi informuje o dostępności wybranych materiałów (kolorów, rozmiarów itp.) oraz czasie realizacji
- Klient potwierdzając zamówienie przekazuje informacje o wybranej metodzie płatności i dostawy
- Sprzedawca przesyła podsumowanie zamówienia wraz z dokumentem zamówienia lub fakturą proforma zawierającymi dane do płatności
- Klient opłaca zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania danych do płatności
Dostawa i płatność
Sprzedawca oferuje następujące metody dostawy:
- Wysyłka do paczkomatu InPost
- Wysyłka kurierem DHL
Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym
- Płatność BLIK
Zwroty
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać dowolnym z podanych sposobów kontaktu ze Sprzedawcą
- Zgodnie z pkt 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane (m.in. kantary, liny, smycze). Sprzedawca może jednak przyjąć zwrot produktów o wybranych (popularnych) parametrach.
- Sprzedawca nie zwraca kosztu wysyłki jeżeli przyjmuje zwrot produktu personalizowanego lub Kupujący zwraca jedynie niektóre produkty
- Koszt zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący
- Zgodnie z ustawą Sprzedawca zwraca koszty wysyłki jedynie do kwoty najtańszej oferowanej metody dostawy
Reklamacje
- Ustawowa rękojmia nie obejmuje skutków niewłaściwego użytkowania produktu (np. rozwiązania węzła fiadora w kantarze) oraz uszkodzeń mechanicznych
-
W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie dowolną z podanych metod kontaktu:
- Numeru zamówienia
- Opisu wady
- Dokumentacji zdjęciowej