Regulamin sklepu internetowego unicorn-handmade.pl

  1. Niniejszy regulamin dotyczy usług oferowanych na stronie unicorn-handmade.pl przez firmę JARIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w BLACHOWNIA 42-290, ul. KSIĘŻYCOWA 17, wpisana w KRS pod numerem 0000877862 do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez XVII Wydz. Gosp. KRS w Częstochowie, REGON 387911492, NIP 5732923818, wysokość kapitału zakładowego 5000 zł, BDO 000513463
    zwaną dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem:
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT)
  4. Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany w podsumowaniu zamówienia
  5. Ceny produktów podane na stronie obowiązują do wyczerpania zapasów magazynowych

Proces składania zamówienia

  1. Klient zainteresowany zamówieniem wysyła zapytanie zawierające listę produktów wraz z opisem ich personalizacji
  2. Sprzedawca w odpowiedzi informuje o dostępności wybranych materiałów (kolorów, rozmiarów itp.) oraz czasie realizacji
  3. Klient potwierdzając zamówienie przekazuje informacje o wybranej metodzie płatności i dostawy
  4. Sprzedawca przesyła podsumowanie zamówienia wraz z dokumentem zamówienia lub fakturą proforma zawierającymi dane do płatności
  5. Klient opłaca zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania danych do płatności

Dostawa i płatność

Sprzedawca oferuje następujące metody dostawy:
  • Wysyłka do paczkomatu InPost
  • Wysyłka kurierem DHL
Sprzedawca oferuje następujące metody płatności:
  • Płatność przelewem tradycyjnym
  • Płatność BLIK

Zwroty

  1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać dowolnym z podanych sposobów kontaktu ze Sprzedawcą
  2. Zgodnie z pkt 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane (m.in. kantary, liny, smycze). Sprzedawca może jednak przyjąć zwrot produktów o wybranych (popularnych) parametrach.
  3. Sprzedawca nie zwraca kosztu wysyłki jeżeli przyjmuje zwrot produktu personalizowanego lub Kupujący zwraca jedynie niektóre produkty
  4. Koszt zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący
  5. Zgodnie z ustawą Sprzedawca zwraca koszty wysyłki jedynie do kwoty najtańszej oferowanej metody dostawy

Reklamacje

  1. Ustawowa rękojmia nie obejmuje skutków niewłaściwego użytkowania produktu (np. rozwiązania węzła fiadora w kantarze)
  2. W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie dowolną z podanych metod kontaktu:
    • Numeru zamówienia
    • Opisu wady
    • Dokumentacji zdjęciowej